vrijdag 2 augustus 2013

Bijzondere uitdagingen helpen te worden wie je Bent

Ken je dat? Je krijgt een diagnose te horen van een arts en je schrikt je een hoedje. Mij overkwam dat in december. Uitgezaaide borstkanker i de botten en wervelkolom, waardoor er een dwarslaesie ontstond vanaf de schouderbladen. Dat is heftig. En dan komt die dwarslaesie eigenlijk door een huisarts die, ondanks veel vragen, je veel te laat doorstuurt.
Mijn blog gaat niet over teleurstelling, over rancune, maar over verdieping, over liefde, over stilte in het hart. Want natuurlijk kan je, als je bovenstaande leest, ongelooflijk kwaad worden. Maar dat wil ik niet. Ik heb me afgevraagd of ik die huisarts voor het tuchtcollege zou dagen. En mijn hart zei: "nee". Waarom niet? Omdat ik dan mijn tijd ga vullen met ergernis, frustratie, stress etc. En stress is één van de factoren die kanker voeden.
Maar ik maak het wel wereldkundig, opdat er na mijn geen mensen meer zijn die dit overkomt.
En iedere dag wordt ik geholpen door engelen gidsen, opgestegen meesters enz. Mijn verbinding met hen is, zeker na bovenstaand voorval, zeer hecht geworden. Samen met hen voel ik Vreugde, Liefde, Vrede en ervaar ik geluk. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop ik mezelf tegenkom, maar door vanuit mijn ziel te leven blijft het stil in mijn hart.
Ook ben ik op vindtocht gegaan naar een liefdevolle behandeling van mijn lichaam. Ontdekking op ontdekking mag ik doen. Heerlijk. Ik kreeg een boek in handen met de titel: Het verzwegen verhaal over kanker. Te verkrijgen bij bol.com. Zeer indrukwekkende visies, die m.i. de kern van de kwestie raken. En als ik als natuurgeneeskundige die zake op een rijtje zet, dan zijn de visies m.b.t. onze voeding essentieel. Gezonde voeding, zonder kankerverwekkende toevoegingen. Klik op de volgende link voor meer info:
9200000001159065www.praktijk-sophia.nl
In mijn blog ga ik een groot aantal onderwerpen behandelen. Onderwerpen en visies die je helpen te leven in overvloed, vrede, liefde en vreugde. Want dat is namelijk jou geboorterecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten