zaterdag 31 augustus 2013

Wauw, wat gebeurt er allemaal?

Op 14 december 2012 ontstond bij mij een dwarslaesie vanaf mijn borst door uitzaaiingen van borstkanker in botten, longen en wervelkolom. Dat was en is best heftig. Toch heeft deze gebeurtenis mij veel, heel veel gebracht op spiritueel gebied.

Ik was altijd al me bewust van het feit dat je soms dingen op je pad krijgt die niet leuk zijn, maar wel veel opleveren. Als eerste merkte ik dat mijn verbinding met de Engelen en de Goddelijke Bron heel sterk geworden zijn. Als direct na de gebeurtenis merkte ik dat het stil bleef in mijn hart. Niet dat ik niet verdrietig was en er geen tranenwaren,natuurlijk wel. Maar ik kon zeggen: ik Voel me verdrietig, maar ik Ben het niet. Dat gaf heel veel rust. Iedere avond en nacht was ik 'Thuis' en sprak met de hulpen daar, leerde van hen en voelde (en voel) me daardoor gedragen.
Mijn verbinding met andere dimensies wordt iedere dag groter en sterker.

De gebeurtenis maakte natuurlijk wel dat ik 'gedwongen' was andere mogelijkheden te ontdekken om mijn werk weer te kunnen doen, om anders in relaties te staan en om op een andere manier te gaan leven. Ook daarin werd ik geholpen door de Engelen en Meesters.

Mijn werk? ik ga online cursussen, gratis healingen, webinars etc. geven. Ook ga ik de mogelijkheid ontwikkelen om online te coachen. En dat is voor zowel mijzelf, voor het milieu en voor de deelnemers fantastisch.
Wil je weten hoe?

  • De cursussen, opleidingen en de coaching zijn veel goedkoper dan wanneer je lijfelijk aanwezig bent, er zijn veel minder reizen en dus minder uitstoot van uitlaatgassen én je kunt thuis studeren op jouw tijd.Ik kan de cursussen en opleidingen in één keer klaarmaken en houd dus veel meer vrije tijd over.
  • Ik kan veel gemakkelijker gratis onderwerpen aan bieden, zoals kleine workshops en readingen.
  • Ik kan veel soepeler inspelen opvragen van jou, zodat je jouw specifieke wensen veel gemakkelijker realiseert.
  • Het is veel simpeler om samen te werken met collega's waarvan ik weet dat zij een bijzondere bijdrage kunnen leveren.
Deze blog schrijf ik bijvoorbeeld omdat iemand uit een andere dimensie contact met me maakte en zei dat ik bovenstaand moest schrijven. Zijn naam is Seth. Ik weet nog niet zo goed wie hij precies is, of hij langere tijd blijft en wat precies de bedoeling is. Dat maakt ook helemaal niet uit. 

Seth zegt:

jullie leven in meerdere dimensies tegelijk. Bewustzijn hierop is in ontwikkeling. Gedragen door vele, vele ondersteuners helpen we jullie je leven te leiden. .Richt je toch op ons geliefden, Je persoonlijkheid wil dit nog wel eens ontkennen, maar als je durft te vertrouwen en je aandacht richt op ons zul je Weten.
Ik ga ervoor. Jij ook? Schrijf je in op mijn nieuwsbrief en ik houd je op de hoogte





Geen opmerkingen:

Een reactie posten