woensdag 4 september 2013

Verbinding met 'boven'

Jullie genieten van een paar mooie dagen. Dat is om dankbaar voor te zijn. Dankbaarheid is het onderwerp waar ik jullie iets over wil vertellen.

Wij ervaren dat mensen zich vaak richten op dat wat ze niet hebben en omdat ze zich daarmee verbinden (zelfs op onbewust niveau) wordt het gevoel van niet hebben versterkt. En dat, geliefde allemaal is niet nodig. Jullie creƫren dan een stroom van ontevredenheid. Natuurlijk begrijpen ook wij dat jullie verlangen naar overvloed liefde en vrede groot is. Maar door je te richten op ontevredenheid zijn die gaven verder weg dan ooit.

Ik help jullie graag die ontevredenheid weg te snijden bij jullie. Vraag me en ik kom! Ik ben blij dat het zo eenvoudig is om dit te veranderen. Je hoeft daar helemaal niet zoveel moeite voor te doen. Een krachtig middel is: dankbaarheid.
Als je heel even rustig gaat zitten en ophoudt te jagen naar dat wat je niet hebt, komen als vanzelf de zaken naar boven waar je blij en dankbaar voor bent. Het kunnen hele kleine dingen zijn, zoals een laat bloeiende roos of een vriendelijk woord van iemand die je op straat tegenkomt. Durf jij je te verbinden met dankbaarheid? Dan is dankbaarheid wat je krijgt. En veel van jullie zouden kunnen zeggen: ja, maar  Michael, je weet niet wat ik allemaal moet doormaken. Ziekte, financiĆ«le armoede, afwijzingen, eenzaamheid. Lieve schat ik weet het wel, maar ik weet ook dat als jij je richt op dankbaarheid en op onze hulp, dan wordt je leven gemakkelijker en vriendelijker. Maar jij moet hulp vragen, wij dringen niets op.
Ga eens stil zitten en stel je voor dat ik met mijn zwaard alles bij je weg snijd wat je niet wil. Als dat klaar is vraag je me je auto te vullen met verdikt wit hemels licht, zodat je aura weer optimaal hl is. Dan richt je je op dankbaarheid. Ben je ook dankbaar voor dit bericht?, 

In liefde verbonden, jou Michael

Geen opmerkingen:

Een reactie posten